Σε μια επίσημη τελετή στη νήσο Γκάρντεν στο Σίδνεϊ την 23η Σεπτεμβρίου 2017, το πρώτο αντιτορπιλικό αντιαεροπορικών επιχειρήσεων (AWD) της Αυστραλίας, HMAS Hobart, εισήλθε σε υπηρεσία με το στόλο του Βασιλικού Αυστραλιανού Ναυτικού. Ο πρωθυπουργός της Αυστραλίας, Mάλκολμ Τέρνμπουλ συμμετείχε μαζί με άλλους αξιωματούχους, στελέχη του ναυπηγείου, οικογένειες και φίλους για να καλωσορίσει το νεότερο πλοίο στον στόλο της Αυστραλίας.

Ο Τέρνμπουλ δήλωσε ότι η Αυστραλία διαδραματίζει ηγετικό ρόλο στη διασφάλιση ότι ο κόσμος θα παραμείνει ειρηνικός.

«Σε αυτές τις αβέβαιες εποχές, μια ισχυρή, καλά εξοπλισμένη αυστραλιανή αμυντική δύναμη είναι απολύτως σημαντική», δήλωσε.

«Η ένταξη σε υπηρεσία του HMAS Hobart παρέχει τη σαφή ένδειξη της αποφασιστικότητας μας να διατηρήσουμε τους Αυστραλούς ασφαλείς και να διασφαλίσουμε ότι είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις που εμφανίζονται στην πορεία μας κατά τα χρόνια που θα έρθουν. Οπουδήποτε κι αν ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο, το Hobart θα υπηρετεί τη χώρα μας και θα επιχειρεί στο όνομα της Αυστραλίας».

Το τρίτο πλοίο του αυστραλιανού ναυτικού που θα φέρει το όνομα Hobart, θα παρέχει αντιαεροπορική προστασία στα συνοδεύοντα πλοία επιπρόσθετα με τις χερσαίες δυνάμεις και τις υποδομές τους στις παράκτιες περιοχές, καθώς και αυτοπροστασία εναντίον των πυραύλων και των αεροσκαφών.

Ο κυβερνήτης του Hobart, ο πλοίαρχος Ιωάννης Σταυρίδης, δήλωσε οτι το πλοίο θα είναι το πιο σύνθετο και ικανό πολεμικό πλοίο που χρησιμοποιήθηκε ποτέ απο την Αυστραλία. «Είναι τόσο ισχυρό όσο και αποτελεσματικό και είναι κάθε κομμάτι ενός αντιτορπιλικού», δήλωσε.

«Οι αισθητήρες και τα όπλα του είναι κορυφαία και μπορεί να διεξάγει ολόκληρο το εύρος των ναυτικών επιχειρήσεων ασφάλειας. Ωστόσο, χωρίς τους 185 άνδρες και γυναίκες που υπηρετούν σε αυτό, είναι απλά ένα άλλο παράλληλο πλοίο. Για γίνει πολεμικό πλοίο απαιτείται μια εξειδικευμένη ομάδα πληρώματος που να είναι κορυφαίοι στα ατομικά προσόντα τους και να είναι ικανοί, να εργάζονται συλλογικά για να πετύχουν την αποστολή. Είμαι ευλογημένος με ένα τέτοιο πλήρωμα, που είναι τόσο πεπειραμένοι και επαγγελματίες».

Η τελετή περιελάμβανε την ανάρτηση του επισείων για την είσοδο σε ενεργό υπηρεσία και την ανύψωση της Αυστραλιανής Άσπρης Σημαίας για πρώτη φορά στο πλοίο, όπου το Hobart περιήλθε υπό την ευθύνη του πλοιάρχου Σταυρίδη.

Το πρώτο αντιτορπιλικό αντιαεροπορικών επιχειρήσεων (AWD) της Αυστραλίας HMAS Hobart κατά τη διάρκεια των εν πλω δοκιμών.

Το πρώτο αντιτορπιλικό αντιαεροπορικών επιχειρήσεων (AWD) της Αυστραλίας HMAS Hobart κατά τη διάρκεια των εν πλω δοκιμών.

Σχετικά με την κλάση Hobart (AWD)

Τρία AWD κατασκευάζονται ειδικά για τις αμυντικές ανάγκες της Αυστραλίας και πρόκειται να παρέχουν σημαντική ενίσχυση στις αμυντικές δυνατότητες της Αυστραλίας. Τα AWD θα παρέχουν μεγαλύτερη προστασία στο προσωπικό των αυστραλιανών αμυντικών δυνάμεων (ADF) προσφέροντας αντιαεροπορική άμυνα στα συνοδευόμενα πλοία, καθώς και τις χερσαίες δυνάμεις και τις υποδομές τους στις παρακείμενες παράκτιες περιοχές. Τα AWD θα παρέχουν επίσης αυτοπροστασία εναντίον επιθέσεων πυραύλων και αεροσκαφών.

Το οπλικό σύστημα Aegis που ενσωματώνει το τελευταίας τεχνολογίας ενεργό ραντάρ διάταξης AN/SPY 1D (V), σε συνδυασμό με το βλήμα SM-2, παρέχει ένα προηγμένο σύστημα αεράμυνας ικανό να εμπλέκει εχθρικά αεροσκάφη και βλήματα σε αποστάσεις άνω των 150 χιλιομέτρων.

Τα AWD θα διαθέτουν επίσης ένα ελικόπτερο ναυτικών επιχειρήσεων MH-60R Seahawk ‘Romeo’ για επιτήρηση και αντίδραση προς υποστήριξη των κρίσιμων εμπόλεμων περιοχών. Η λειτουργία επιχειρήσεων επιφάνειας θα περιλαμβάνει πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς και έναν ναυτικό πυροβόλο ικανό να βάλλει πυρομαχικά εκτεταμένου βεληνεκούς προς υποστήριξη των χερσαίων δυνάμεων. Τα AWD θα είναι επίσης σε θέση να διεξάγουν ανθυποβρυχιακές επιχειρήσεις και θα είναι εξοπλισμένα με σύγχρονα συστήματα σόναρ, συστήματα παραπλάνησης και τορπίλες εκτοξευόμενες από την επιφάνεια.

Σε συνδυασμό με μια δέσμη όπλων εγγύς υποστήριξης, όλες αυτές οι δυνατότητες εξασφαλίζουν οτι τα AWD θα διαθέτουν τα πολυεπίπεδα αμυντικά και επιθετικά μέσα που απαιτούνται για να κερδίσουν την μάχη κατά των συμβατικών και ασύμμετρων απειλών του 21ου αιώνα.

Πλωτάρχης Ιωάννης Σταυρίδης

Australia_CAPT John StavridisΟ πλωτάρχης του Αυστραλιανού Βασιλικού Ναυτικού, Ιωάννης Σταυρίδης, γεννήθηκε στο Σίδνεϊ και σπούδασε στο Trinity Grammar School πριν καταταγεί στο Βασιλικό Ναυτικό της Αυστραλίας, το 1988 (RAN). Αποφοίτησε από την Ακαδημία των Αυστραλιανών Δυνάμεων Άμυνας το 1991 ως αριστούχος απόφοιτος με Bachelor of Science στην Ωκεανογραφία.

Ο πλωτάρχης Σταυρίδης είναι ένας ανώτατος μάχιμος αξιωματικός με εξειδικεύσεις στις Επιχειρήσεις Επιφανείας και τις Επικοινωνίες. Ως κατώτερος αξιωματικός υπηρέτησε στα HMAS Hobart II, HMAS Anzac και HMAS Stuart. Κατά τη διάρκεια αυτών των καθηκόντων ο πλωτάρχης Σταυρίδης ολοκλήρωσε διάφορες εκστρατείες συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων, διεθνών εμπλοκών και προστασία συνόρων.

Το 2010, ο πλωτάρχης Σταυρίδης ανέλαβε τη διοίκηση του HMS Arunta πραγματοποιώντας δραστηριότητες εμπλοκών μαζί με αριθμό μεγάλων ασκήσεων πριν το πλοίο εισέλθει σε περίοδο διευρυμένης ετοιμότητας στα μέσα του 2011. Αργότερα το ίδιο έτος η αυστραλιανή κυβέρνηση δεσμεύθηκε να πολεμήσει την τρομοκρατία και την πειρατεία. Η Anzac βραβεύθηκε με το Κύπελλο Gloucester για την πιο σημαντική μονάδα του στόλου, το βραβείο Spada Shield για το καλύτερη μονάδα επιφάνειας στις επιχειρήσεις μαζί με αριθμό άλλων βραβείων στα πεδία του ηλεκτρονικού πολέμου, επικοινωνιών και συστημάτων πληροφοριών μαζί με την εξαιρετική προσφορά της. Το 2014 βραβεύθηκε με Έπαινο Διακεκριμένων Υπηρεσιών για την απόδοση του ως κυβερνήτης της HMAS Anzac.

Στην ξηρά, ο πλωτάρχης Σταυρίδης υπηρέτησε σε αριθμό καθηκόντων που περιλαμβάνουν την εκπαιδευτική δύναμη, την ικανότητα εκστρατείας και ως διευθύνων σύμβουλος.

Ο πλωτάρχης Σταυρίδης είναι απόφοιτος του Κολεγίου Επιτελών και Διοίκησης Σιγκαπούρης (2007) και του Κολεγίου Ναυτικών Επιχειρήσεων Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής (2014). Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού επιστημών (τεχνολογία πληροφοριών), μεταπτυχιακού εμπορίου (λογιστική), μεταπτυχιακού στην διοίκηση επιχειρήσεων και είναι πιστοποιημένος ορκωτός λογιστής και ορκωτός ελεγκτής.

Τον Δεκέμβριο του 2016 ο πλωτάρχης Σταυρίδης ανέλαβε την διοίκηση του NUSHIP Hobart, και τώρα του HMAS Hobart μετά την είσοδο σε υπηρεσία την 23η Σεπτεμβρίου 2017.

Απόδοση/Μετάφραση από το navyregognition.com για την Προέλαση.

20 Σχόλια

    • npo?

      2η γενιά, καθώς οι γονείς του μετανάστευσαν στην Αυστραλία το ’60 όπου και τον γέννησαν.

      Πόθεν το «λογικά»? Σου κάνει τόση εντύπωση που η Αυστραλιανή διοίκηση δεν πάσχει απο την ανείπωτη βλακεία που πάσχει η Ελλαδική?

      Απάντηση
      • ΓΣ

        Το «λογικά» προκύπτει απο την προσωπική εντύπωση οτι οι νεοι, (των οποίων οι γονείς προέρχονται απο άλλες βαλκανικές και ασιατικές χώρες) που γεννήθηκαν στην Ελλάδα δύσκολα εντάσσονται στον κοινωνικό ιστό. Τα βλέπω καθημερινά και ετσι εχω άποψη για το μπάχαλο που επικρατεί πανω σε αυτό το θέμα στην χώρα μας.

        Ετσι, έχοντας κατα νου το παραπάνω, υπέθεσα οτι ο πλωτάρχης θα ήταν 3 γενιά Ελλήνων στην Αυστραλία, η οποία έχει σοβαρή και οργανωμένη μεταναστευτική πολιτική (και όχι αυτό που γίνεται εδω, όπου έρχεται κάθε καρυδιάς καρύδι δίχως στόχους, ουσιαστικά ενα βάρος για την κοινωνία) αλλά και τους κοινωνικούς μηχανισμούς και δομές να ενσωματώσει τα παιδιά (όσα, φυσικά, το επιθυμούν) των μεταναστών στην κοινωνία της.

        Το θέμα της εισόδου των παιδιών που γεννήθηκαν στην Ελλάδα στις ΕΔ είναι ευαίσθητο γιατί άλλο ο Έλληνας στην Αυστραλία και άλλο ο Αλβανός ή ο βαλκάνιος-μουσουλμάνος (κ.λπ.) στην Ελλάδα και μάλιστα αξιωματικός του ΠΝ-ΣΞ-ΠΑ.

      • npo

        Άλλο Ελλάδα άλλο Αυστραλία, συμφωνώ 100%.
        Και συμφωνώ πως το θέμα είναι ευαίσθητο, αλλά και κρίσιμο θα προσέθετα. Απο την στάση μας σε μερικά «πεζά» πράγματα όπως το μεταναστευτικό θα κριθεί αν θα υπάρχει σε 100 χρόνια απο τώρα Ελληνισμός ή όχι.

        Υ.Γ.1 Για τα τα παιδιά απο τις βαλκανικές χώρες η προσωπική μου πρόσληψη είναι διαφορετική. Παραδόξως παρά τα όσα ακούνε και παθαίνουν («Έλληνας δεν γίνεσαι», απαξίωση του Ελληνισμού απο μας τους ίδιους, μακρά περίοδος ανιθαγένειας λόγω γραφειοκρατίας κλπ κλπ ) τα παιδιά αυτά εντάσσονται μια χαρά στον κοινωνικό ιστό. Ακόμα και παιδιά που δεν έχουν γεννηθεί εδώ. Το ζητούμενο για μας δεν είναι να ενταχθούν μόνο οικονομικά αλλά να γίνουν ένα με μας.

        Υ.Γ.2 Η Ελλάδα χρειάζεται αναγκαστικά πλέον μερικά εκατομμύρια νεόυ πληθυσμού, όπως και «ανταγωνίστριες» χώρες. Γερμανία, Γαλλία, Αγγλία κλπ Κι επειδή αργά ή γρήγορα αυτά τα εκατομμύρια θα έρθουν καλό είναι να ξέρουμε τι κάνουμε. Αλλιώς σε 100 το πολύ χρονάκια Ελληνισμός γιόκ. Οπότε πρέπει να δούμε σοβαρά ποιοί έρχονται, γιατί έρχονται, τι κάνουμε απ την στιγμή που θα μπούν, πως τους αντιμετωπίζουμε, ακόμα και πως αντιμετωπίζουμε τον ίδιο μας τον εαυτό.. Απο την πολιτεία δεν περιμένω τίποτα καθώς έχει εξελιχθεί σε οργανισμό επιπέδου αμοιβάδας. Κοιτάει μόνο προς τα μέσα και σε εξωτερικά ερεθίσματα αντιδρά καθαρά αντανακλαστικά. Εμείς ότι κάνουμε. Γιατί όπως το πάμε οι μόνοι που θα θέλουν να έρθουν θα είναι άνθρωποι εντελώς διαφορετικού πολιτισμικού υποβάθρου που επιπλέον δεν έχουν καμία πρόθεση να ακολουθήσουν την κουλτούρα μας και τον τρόπο ζωής μας αλλά τον δικό τους. απλά δεν θα μπορούν να πάνε αλλού. Θα μείνουμε με τον μουτζούρη δλδ..

        https://www.google.com/publicdata/explore?ds=d5bncppjof8f9_&met_y=sp_dyn_tfrt_in&idim=country:GRC:ITA:PRT&hl=en&dl=en

      • ΑΧΕΡΩΝ

        npo,στο ΥΓ2 έχω μόνο να πώ ότι ἄν είναι να σβήσουμε,σβήνουμε και μόνοι μας,δέν χρειάζεται να καταφύγουμε στα « εκατομμύρια που αργά ή γρήγορα θα έρθουν,και καλό είναι να ξέρουμε τι κάνουμε. »
        Υπατία,Ειδομένη,Πολύκαστρο,οἱ σκηνές απείρου κάλλους του 2015.
        Δέν έχω καμμία,μα καμμία διάθεση να γίνει ἡ Ἑλλάδα κάτι μεταξύ Συρίας,Σομαλίας και Αφγανιστάν,για να μπορεί να πεί ότι «επέζησε».
        Υπενθυμίζω ακόμη,ότι και στην πλειοψηφία τους οἱ Αλβανοί «πρώτης γενεάς»,λαθραία μας ήλθαν,και νομιμοποιήθηκαν άρπα-κόλα,με διαδικασίες παρωδία.
        Τελικά,μάλλον το έχει ἡ κούτρα μας να μένουμε με τον μουτζούρη.
        Σκέψου μόνο,ότι την πρώτη φορά στην νεώτερη ιστορία μας που το εθνικό μας νόμισμα ήταν και σκληρό συνάλλαγμα,καταφέραμε να χρεωκοπήσουμε…

      • npo

        @ΑΧΕΡΩΝ
        27 Σεπτεμβρίου 2017
        « …npo,στο ΥΓ2 έχω μόνο να πώ ότι ἄν είναι να σβήσουμε,σβήνουμε και μόνοι μας,δέν χρειάζεται να καταφύγουμε στα « εκατομμύρια που αργά ή γρήγορα θα έρθουν»…»

        Είναι κι αυτή μια άποψη. Ηττοπαθής μεν, αλλά σεβαστή. Ωστόσο επειδή η κωλοφαρδία έχει τα όριά της[*] η στάση σου αυτή οδηγεί μαθηματικά σε αυτό που θες (και θέλω) να αποφύγουμε, δλδ να γίνουμε κάτι μεταξύ Συρίας – τι Συρίας, μια χαρά είναι οι Σύριοι – Πακιστάν, Σομαλίας και Αφγανιστάν. Ξέρεις γιατί? Διότι σιγά που θα μας κάνουν την χάρη να μας αφήσουν να σβήνουμε μόνοι μας. Μόλις αδυνατίσουμε επαρκώς θα μας έρθουν με το στανιό και θα στρογκυλοκαθίσουν. Και όχι κάποιοι που θα έχουμε επιλέξει σε συνθήκες που θα ελέγχουμε αλλά ό,τι υπάρχει διαθέσιμο σε συνθήκες ό,τι να ναι.. Κι επειδή

        Φίλε Αχέροντα, πολλές δεκαετίες τώρα γίνονται διαδηλώσεις επι διαδηλώσεων και ταραχές επι ταραχών και συζητήσεις επι συζητήσεων για την επιδότηση του βάμβακα, την φυλάκιση του κάγκουρα, τα @@ των Παλαιστινίων, το όνομα των ακατανόμαστων, το περιεχόμενο των ταυτοτήτων, τις μπάρες των διοδίων, αλλά διαδήλωση για κανα πεζοδρόμιο να μπορούν οι μανάδες να βγάζουν τα παιδιά βόλτα χωρίς να τις κυνηγά ο χάρος δεν είδα ακόμα. Διαδήλωση για να μπορούν να μένουν κάπου τα παιδιά μετά τις 4 δεν είδα, Για επιδότηση ανύπαντρων μανάδων δεν είδα. κλπ κλπ κλπ. Αυτά όλα είναι θεμελιώδεις επιλογές ενός έθνους και φυσικά θα πληρωθούν. Αυτό που μένει να αποδειχτεί είναι αν θα κρατήσουμε το κόστος κάτω ώστε να είναι μικρό και πρόσκαιρο ή αν θα το αφήσουμε να μας το κλείσει το σπιτικό μας μια και καλή. Επιλογές, επιλογές, επιλογές.

        Στην δεύτερη περίπτωση πάντως, ευτυχώς μας συμπαθούν κάπως οι Κινέζοι και μπορεί να μας ψιλοκλάψουν, έτσι, για τα μάτια του κόσμου. Μπορεί να φτιάξουν και κανα «καταφύγιο» Ελληνικής γλώσσας κάπου κοντά στο Πεκίνο, δεν ξέρεις ποτέ…

        [*] Μια που σου κακοφαίνονται οι Αλβανοί, προσωπικά κρίνω πως με τους αλβανούς και υπο τις «συνθήκες» που ήρθαν, τελικά είχαμε τεράστια κωλοφαρδία. Πέσαμε απ την Ακρόπολη και σταθήκαμε παραδόξως όρθιοι. Ας είναι καλά η νοοτροπία των Αλβανών και η στάση πολλών ανώνυμων Ελλήνων που φέρθηκαν ως Έλληνες κι όχι ως γερμανοναζιστάκια. Το ότι μοιάζει να μη μπορούμε καν να το δούμε και να το εκτιμήσουμε παραπέμπει στην θεά Άτη: «Το κακὸν δοκείν ποτ᾽ εσθλόν τωδ’ έμμεν’ ότῳ φρένας θεός άγει προς άταν.» ή αλλιώς «Μωραίνει Κύριος ούς βούλεται απολέσαι.» Ίσως τελικά μας βαρέθηκε.. Θα δείξει… Σε 50 με 100 χρονάκια… Εδώ να ‘μασε να δούμε 🙂

      • ΑΧΕΡΩΝ

        npo,δέν πιστεύω ότι μας έπεσε λόττο με τους Αλβανούς,σ᾿αυτούς έπεσε.
        Όταν δέν ήταν ευπρόσδεκτοι πουθενά αλλού,και οἱ Ιταλοί τους βύθιζαν καραβιές ολόκληρες,αυτοί στην Ἑλλάδα έτρωγαν και έπιναν,και αλλού πήγαιναν και το έδιναν-κυρίως Ιταλία και Τουρκία.
        Στους δέ Βορειοηπειρώτες φέρθηκαν και φέρονται σάν ναζιστάκια.
        Και πολιτικώς είναι απέναντι μας,και ὡς κράτος αναξιόπιστοι,αφού ούτετην υπογραφή τους δέν σέβονται,και βάσεις στην Τουρκία δίνουν,παρόλο που εμείς τους χτίσαμε νοσοκομεία,και Αλλουέτ τους δώσαμε,και βάλαμε και την ΕΛΔΥΚΟ να τους κάνει τον σκουπιδιάρη στο Κοσσυφοπέδιο.
        Αντί να εξαργυρώσουμε την εξυπηρέτηση που τους κάναμε,μονολογούμε στον εαυτό μας ότι είμαστε και τυχεροί.
        Τυχεροί θα είμασταν ἄν γινόταν οἱ Αλβανοί Αρβανίτες,αλλά αυτοί προτίμησαν να ξαναγίνουν τουρκαλβανοί,να διεκδικούν από Τσαμουριές και ᾿21 μέχρι και τον Ξένιο Δία.
        Οπότε,δέν βλέπω το λαχείο,και ούτε κατανοώ ότι ήταν «κισμέτ» να μας προκύψουν οἱ Αλβανοί ὡς λαθρομετανάστες το 1990.
        Ἄν θέλαμε,τους σταματούσαμε στα σύνορα και χωρίς πολλά-πολλά.
        Και ἄν θέλεις την γνώμη μου,μετά από κάτι τέτοιο,θα μας εκτιμούσαν πολύ περισσότερο,όπως τους Ιταλούς που τους βύθιζαν,ἤ ἄν όχι,άστους να ψωμολυσσάνε και να τρώνε όχι Τσαμουριά,αλλά τσαμούρια (λάσπες) που λένε οἱ Πόντιοι.
        Στο δια ταύτα του τελευταίου σχολίου σου,για τα πεζοδρόμια,συμφωνώ,για τις ανύπαντρες μητέρες όχι υποχρεωτικά,βλέποντας εδώ στην Γερμανία ότι το έχουν κάνει βιομηχανία οἱ κυρίες.
        Εν γένει,στην Ἑλλάδα πάντα για άλλα αντ᾿άλλων θα είναι και ἡ συζήτηση,και ἡ διαδήλωση,και τα Δεκεμβριανά παλαιά και νέα,είμαστε πολύ φευγάτος λαός,τί να κάνουμε.
        Στο θέμα της λαθρομεταναστεύσεως γενικώς,έχω μόνο να πώ ένα πράγμα:δώσαμε,δώσαμε.
        Πάτε και σε άλλη παραλία.

      • npo

        «… npo,δέν πιστεύω ότι μας έπεσε λόττο με τους Αλβανούς,σ᾿αυτούς έπεσε. …»

        Και σ’αυτούς έπεσε (γιατί παρά το ανελέητο αυτομαστίγωμα και τις δυνατές φωνές κάποιων γερμανοναζιστών οι Έλληνες κατα βάση και κατά παράδοση δεν είμαστε ρατσιστές. Άλλα είναι τα κουσούρια μας.
        Και σε μας έπεσε γιατί αν δεν ήταν αυτοί θα ήταν άλλοι, πιθανότατα πακιστανοί και φιλιπινέζοι μια και τους Πολωνούς και Λιθουανούς τους έχουν καβατζώσει οι ανταγωνιστες Ελβετοί, Γερμανοί κλπ Και επιμένω πως θα ήταν Πακιστανοί και φιλιπινέζοι γιατί εκτός απο απαίτηση των εργολάβων ήταν κι απαίτηση γενικώς του «εξευρωπαϊσμένου» πληθυσμού μας. Όλοι θέλαν μια γυναίκα για το σπίτι. Όλοι θεωρούσαν τις χειρωνακτικές δουλειές που έκαναν οι παπούδες τους «υποτιμητικές» Έτσι είναι Αχέροντα. Δεν ωφελεί να κάνουμε τις στουρουθοκάμηλους.
        Τώρα για την διαφορά Πακιστανού με Αλβανό θα σου πω μόνο το εξής. Η Αλβανίδα μάνα στέλνει ταπεράκια στο παιδί που είναι μακριά. Η πακιστανή στέλνει νύφη. Ελπίζω να καταδεικνύω τι θέλω να πω 🙂

        «… Και πολιτικώς είναι απέναντι μας,και ὡς κράτος αναξιόπιστοι,αφού ούτετην υπογραφή τους δέν σέβονται,και βάσεις στην Τουρκία δίνουν,παρόλο .. …»

        Το κράτος τους είναι σχεδόν εχθρικό θα έλεγα. Για πολλούς και διάφορους λόγους, κάποιους εκ των οποίων μπορούμε να επηρεάσουμε, κάποιους όχι.

        «… Τυχεροί θα είμασταν ἄν γινόταν οἱ Αλβανοί Αρβανίτες,αλλά αυτοί προτίμησαν να ξαναγίνουν τουρκαλβανοί …»

        Μάλλον μιλάς για την Αλβανία αυτή καθεαυτή. Εγώ μιλάω για τους εδώ. Αν οι εδώ, οι Ελληνοαλβανοί, γίνουν στο βάθος του χρόνου έλληνες ή Τουρκαλβανοί θα εξαρτηθεί κι απ την δική μας στάση απέναντί τους. Ξέρω Ελληνοαλβανάκια που είναι τρομερά περήφανα που στην παρέλαση σήκωσαν την σημαία και τα χειροκροτούσαν όλοι οι γονείς. Ξέρω και μερικά που τα κράζανε όταν σηκώναν την σημαία και αυτά μάλλον τα βλέπω να γίνονται Τουρκαλβανάκια εντός των συνόρων. Απλό είναι. Οποιαδήποτε δράση προκαλεί μια αντίδραση.

        «… Ἄν θέλαμε,τους σταματούσαμε στα σύνορα και χωρίς πολλά-πολλά. …»

        Εννοείται. Δεν θέλαμε και εξήγησα γιατί.

        «… Και ἄν θέλεις την γνώμη μου,μετά από κάτι τέτοιο,θα μας εκτιμούσαν πολύ περισσότερο,όπως τους Ιταλούς …»

        Δεν ξέρω πόσο εκτιμούν τους Ιταλούς. Αλλά σίγουρα αν δείχναμε οργανωμένο κράτος και συγκροτημένη κοινωνία θα μας εκτιμούσαν πολύ περισσότερο, κι αυτοί και όλοι οι άλλοι.

        Για τις ανύπαντρες μάνες και την βιομηχανία, ό,τι μέτρο και να πάρεις θα υπάρξουν παρενέργειες. Το θέμα είναι πως στην Ελλάδα όποια ανύπαντρη ή στραβο-χωρισμένη που δεν έχει πολύ χρήμα ή γονείς νέους να την στηρίξουν είναι τελειωμένη έτσι και κάνει παιδί. Αν είχαμε παροχές γερμανίας έστω και με την παρενέργεια της βιομηχανίας πολλές απο αυτές τις ανύπαντρες ένα παιδί θα το κάνανε. Και μιλάμε για μεγάλα νούμερα.

        ,
        «… Στο θέμα της λαθρομεταναστεύσεως γενικώς,έχω μόνο να πώ ένα πράγμα:δώσαμε,δώσαμε.
        Πάτε και σε άλλη παραλία. …»

        Όπως είπα. Ακόμα κι αν δεν τους προσκαλέσουν οι ίδοι οι γέροι μας (αυτοί που σήμερα προτρέπουν και γαλουχούν τα παιδιά τους με το «ιδανικό» να φύγουν έξω – ακόμα και πολλά ελληνοαλβανάκια γαλουχούνται με αυτό το «όνειρο» τόσο πολύ έχουν προσαρμοστεί στις δικές μας αντιλήψεις 🙂 ) οι λαθραίοι θα έρθουν μόνοι τους μαζικά και κατά ορδές όταν αδυνατίσουμε αρκετά. Και θ’αδυνατίσουμε υπο το βάρος της ανεστραμμένης δημογραφικής πυραμίδας. Μην αμφιβάλλεις. Προτιμώ λοιπόν να φέρω απο τώρα (με ελεγχόμενη σταθερή ροή και νόμιμους) αυτούς που θα ταιριάξουν με μένα, να τους βάζω στα νηπιαγωγεία να μάθουν σωστά Ελληνικά κλπ παρά να κλαίω την μοίρα μου περιμένοντας να φάω τον μουτζούρη που θα ξεμείνει απο τους φίλους Ευρωπαίους….

        Δεν σημαίνει πως εγώ έχω δίκιο κι εσύ άδικο, αλλά όσα λέω έχουν νομίζω μια λογική. Σκέψου τα, και όπως είπα, κάθε έθνος κάνει τις επιλογές του όχι μόνο ανάλογα με την έμπνευση της ηγεσίας αλλά και ανάλογα με τις συλλογικές αντιλήψεις του.

      • ΑΧΕΡΩΝ

        «να φέρω απο τώρα (με ελεγχόμενη σταθερή ροή και νόμιμους) αυτούς που θα ταιριάξουν με μένα».
        Μά,πού το βλέπεις αυτό να συμβαίνει;
        Όποιος θυμώσει,στην Ἑλλάδα έρχεται να κάνει τον μάγκα.
        Και για να μήν απεραντολογούμε,ποιό είναι το ορθώτερο,να μπάσουμε στην χώρα κάποιους ντέ και καλά,ἤ να αποτρέψουμε τον ξεριζωμό,και να απαναπροσελκύσουμε τους ἤδη ξενιτεμένους;
        Και όσο για τις στραβοχωρισμένες,ἄς πρόσεχαν και εκείνες λίγο.
        Πρόσεχε,με διάφορους μανδύες,και πρωτον απ᾿όλους την «κοινωνική ευαισθησία»,επιχειρείται ἡ επαναφορά της μητριαρχίας ὡς κοινωνικού συστήματος.
        «Τα παιδιά ανήκουν στην μητέρα»,
        «ὁ πατέρας είναι μόνο για να πληρώνει,και όταν τον υποκαταστήσει ἡ οποιαδήποτε πρόνοια,ούτε γι᾿ αυτό τον χρειαζόμαστε».
        Τα παραπάνω δέν είναι σχήματα λόγου,το πρώτο είναι επιδίωξη εκ των πολύ άνω στην δεκαετία του ᾿80,είτε ὠς πρόλογος,είτε ὡς αποτέλεσμα δημοσκοπήσεων,ενω το δεύτερο είναι αυθεντικός διάλογος μεταξύ εγών (έγες,τα μέλη της Ενώσεως Γυναικών Ἑλλάδος,την ίδια εποχή).
        Τα έθνη εμφανίστηκαν μετά την οικογένεια όπως την γνωρίζουμε,και ανάλογα με το πώς τα βλέπει κανείς,θετικά ἤ αρνητικά,τα έθνη θα καταρρεύσουν όταν καταρρεύσει ἡ οικογένεια.
        Ψάξτο.

      • npo

        «… Μά,πού το βλέπεις αυτό να συμβαίνει; ..»

        Δεν το βλέπω κι ανησυχώ ιδιαίτερα. Λέω τι θα έπρεπε να βλέπω.

        «… Και για να μήν απεραντολογούμε,ποιό είναι το ορθώτερο,να μπάσουμε στην χώρα κάποιους ντέ και καλά,ἤ να αποτρέψουμε τον ξεριζωμό,και να απαναπροσελκύσουμε τους ἤδη ξενιτεμένους; ..»

        Και τα δύο, αλλά βασικά το πρώτο, καθώς το δεύτερο μόνο του δεν φτάνει ούτε για ζήτω. Νομίζω δεν έχεις κατανοήσει τον βαθμό του προβλήματος.. Θα πω δυο λόγια στο τέλος.

        Ασε που η παλιννόστηση έχει δεκαπλάσιο βαθμό δυσκολίας. Ρώτα Έλληνες του εξωτερικού αν και με τι όρους θα γύρναγαν και θα καταλάβεις.. Οι περισσότεροι αν γυρίσουν θα γυρίσουν συνταξιούχοι και τα παιδιά τους θα μείνουν έξω ως Αγγλάκια και Γερμανάκια και Αυστραλάκια, γιατί μη μου πεις οι ο συμπαθής πλωτάρχης Σταυρίδης είναι Έλληνας γιατί θα κλάψω. Σίγουρα την αγαπάει την Ελλάδα, κουτσομιλάει και λίγα Ελληνικά, αλλά ως εκεί. Για τα παιδιά του δεν το συζητάω καν..

        «… Και όσο για τις στραβοχωρισμένες,ἄς πρόσεχαν και εκείνες λίγο. ..»
        Στραβοχωρισμένες: Αυτές που ο πρώην άντρας τους δεν βοηθάει. Είτε κάνοντας τον ταρίφα όπως κάνουμε αναγκαστικά κάνουμε όλοι μας (όσοι γκαντέμηδες είμαστε οι Αθηναίοι τουλάχιστον) είτε απλά οικονομικά. Δεν εξετάζω τον λόγο που δεν βοηθάει.

        Τα άλλα που λες περι μητριαρχίας τα προσπερνώ μια και εγώ θεωρώ την οικογένεια στυλοβάτη της κοινωνίας μας. Αλλά απ την στιγμή που ο θεσμός προς το παρόν πάσχει θα φροντίσω και τις ανύπαντρες διότι θέλω παιδιά. Απλό είναι. Τι το μπλέκεις?

        Υ.Γ. Τρείς προς τέσσερις δεκαετίες με ρυθμό γονιμότητας κάτω του 1.3.. Συν την μετανάστευση νέων Ελλήνων προς Αγγλίες Γερμανίες Ελβετίες Σουηδίες Αμερικές και Αυστραλίες απ τους οποίους λίγοι θα γυρίσουν κι ακόμα πιο λίγοι μαζί με τα παιδιά τους.
        Να σημειωθεί πως η άνοδος του ρυθμού γονιμότητας στο 1.5 στα μέσα και τέλη της δεκαετίας 2010 είναι σχεδόν αποκλειστικά λόγω Αλβανών που γεννούσαν περίπου το 1 στα πέντε παιδιά που γεννιόνταν στην χώρα. . Πολλοί από αυτούς με την κρίση δυστυχώς έφυγαν πίσω στην Αλβανία σέρνοντας τα κλαίοντα Ελληνοαλβανάκια. Ευτυχώς πολλοί έμειναν γιατί αλλιώς θα ήμασταν να μας κλεν’ οι ρέγκες.

        Το ζουμί είναι πως με τέτοιο ρυθμό γονιμότητας απ το ’80 και για τόσα πολλά χρόνια κανένας πληθυσμός δεν μπορεί να ανακάμψει. Μα και τέσσερα παιδιά ν’αρχίσει να γεννάει ο καθένας μας. Ο λόγος είναι απλός, οι γυναίκες αναπαραγωγικής ηλικίας είναι πλέον πολύ λίγες και δυτική κοινωνία που κάθε οικογένεια θα έχει φόρτο στο κεφάλι της κατα μέσο όρο τρεισήμισι γέρους και τέσσερα παιδιά δεν στέκεται, θα μεταναστεύσουν οι πάντες.. Σόρυ που τα λέω ωμά αλλά διαολίζομαι όταν βλέπω πως σαν κοινωνία προτιμάμε να ζούμε σε έναν φαντασιακό κόσμο παρά να ιεραρχήσουμε πέντε γαϊδάρων άχυρα.

        » rel=»nofollow»>» alt=»» width=»700″ height=»» />

      • ΑΧΕΡΩΝ

        Για να γυρίσουν πίσω αυτοί που έφυγαν,θα πρέπει να θεωρήσουν ότι εξέλιπαν οἱ λόγοι που τους έσπρωξαν να φύγουν.
        Τώρα βέβαια,όταν ὁ άλλος θέλει πέντε-δέκα ακόμη χρονάκια για να βγεί στην σύνταξη,δέν γυρίζει,έτσι απλά.
        Αλλά,βλέπω τα τελευταία χρόνια στην Γερμανία πολλούς Ἕλληνες που είχαν σε κάποια στιγμή γυρίσει στην Ἑλλάδα κάπου στην χρυσή εποχή του χρηματιστηρίου ἄς πούμε,να ανακάμπτουν στην γνώριμη χώρα.
        Αυτοί,έλλειπαν από την Ἑλλάδα πρίν είκοσι χρόνια,επέστρεψαν ενδιάμεσα,αλλά πρόκοψαν και πήραν την στράτα το στρατί για πίσω στην «μαύρη ξενιτειά».

        «Αλλά απ την στιγμή που ο θεσμός προς το παρόν πάσχει θα φροντίσω και τις ανύπαντρες διότι θέλω παιδιά. Απλό είναι. Τι το μπλέκεις?»
        Δέν το μπλέκω,το συναρτώ.
        Και αυτό δέν είναι καθόλου λεπτομέρεια.
        Το να βλέπεις παιδιά,από ανύπαντρες μητέρες (που εν γνώσει τους τα καταδικάζουν να ζήσουν ορφανά),δέν σημαίνει αυτομάτως ότι σώθηκε,ότι επιβιώνει το (όποιο) έθνος.
        Πρόκειται απλώς για υπηκόους ενός κράτους,που ἄν δέν μεγαλώσουν με κάποιες παληές αλλά θεμελιώδεις και δυσκολοπέθαντες αξίες,θα είναι στην καλύτερη περίπτωση οικονομικοί παράγοντες,στην χειρότερη παθητικό επειδή θα είναι ρυθμισμένοι να κοιτάνε πώς να την βγάλουν είς βάρος της κακούργας κενωνίας.
        Μεγαλωμένα τα παιδιά,ιδίως ἄν είναι αγόρια,χωρίς το αντρικό πρότυπο,έστω και μέτριο,θα στερηθούν και το ερέθισμα να το ξεπεράσουν,όχι να το ακυρώσουν,αλλά να το ξεπεράσουν.
        «Άμες δε γ᾿εσόμεθα πολλώ κάρρονες».
        Αυτό αργά ἤ γρήγορα θα κάνει και την κοινωνία,όχι μόνο το έθνος,έναν άμορφο πολτό,που θα καταπιεί και την όποια ανάληψη της κοινωνίας από «κάποιους» που θα έχουν την ενότητα,το όραμα,και την διάθεση για σύγκρουση προκειμένου να την «σώσουν»,ενδεχομένως με την Σαρία.

        Για τους Αλβανούς παραδέχεσαι ότι πλέον και αυτοί φεύγουν.
        Μα,δέν αφήνουν την πατρίδα τους,τον τόπο διαμονής και εργασίας τους αφήνουν.
        Ίσως δυσκολευτούν να μάθουν νέες γλώσσες και νοοτροπίες,αλλά κάποτε θα μπούν σε μία ρέγουλα.
        Και δέν πρόκειται να επιστρέψουν στην Ἑλλάδα,ἄν δέν γίνει εκ νέου πολύ ελκυστικώτερη από άλλες προφανείς επιλογές.

        Και για να μήν επαναλαμβἀνομαι,όσο και ἄν είμαστε για τον Καιάδα,αυτό δέν σημαίνει ότι φέρνοντας τα «κάποια εκατομμύρια» των όποιων αλαμπουρνέζων,θα σωθούμε.

      • npo

        «… Και για να μήν επαναλαμβἀνομαι,όσο και ἄν είμαστε για τον Καιάδα,αυτό δέν σημαίνει ότι φέρνοντας τα «κάποια εκατομμύρια» των όποιων αλαμπουρνέζων,θα σωθούμε…»

        Φυσικά και όχι.
        Να επαναλάβω τι λέω και δεν ξαναμιλάω. Ή θα φέρουμε ανθρώπους (τους δικούς μας πίσω ει δυνατόν αλλά και άλλους) ή θ’ αφήσουμε τον χρόνο να περάσει και θα μας έρθουν κάποιοι απο μόνοι τους χωρίς να μας ρωτήσουν (ή θα μας τους στείλουν οι Γερμανοί και μάλλον δεν θα στείλουν εσένα :ρ.

        Στην δεύτερη περίπτωση έχετε γεια βρυσούλες, στην πρώτη περίπτωση παίζεται. Θ’απαιτηθεί πολύ και συστηματική δουλειά και χρόνος και νέα μυαλά δικά μας για να γίνουν οι καινούριοι ένα με μας. Μπορεί και να μην γίνουν. Εξασφαλισμένο δεν είναι τίποτα..

        Ούτε λέω οτι μ’αρέσει ούτε λέω καμιά φιλοσοφία. Το 1+1 λέω.

  1. ΓΣ

    @npo
    Συμφωνώ μαζί σου 100%.
    Εχω γνωστούς αλβανούς που μένουν χρόνια στην Ελλάδα, είναι νοικοκυραίοι και συμμετέχουν στην κοινωνία όπως όλοι μας, αλλά σε θέματα εξωτερικής πολιτικής μιλάνε σαν φερέφωνα του Ράμα και της εκάστοτε αλβανικής εξωτερικής πολιτικής (ανύπαρκτο θέμα τσάμηδων και εδάφη της Ελλάδας που «ανήκουν» στην Αλβανια, Βόρεια Ήπειρος κ.α.). Μπροστά μου δεν ανοίγουν τέτοια θέματα γιατι έχουν αντίλογο αλλα στα διάφορα μερη που συχνάζουν τους εχω ακουσει να λενε οτι «αν δεν ήταν οι Αλβανοί, οι Έλληνες θα ήταν ακόμα σκλάβοι). Φυσικά δεν έιναι όλοι έτσι, αλλλα….

    Δε διαφωνώ πως πρέπει να σοβαρευτούμε και να δούμε τι θα κάνουμε με όσους έρχονται γιατί στο τέλος θα μείνουμε με τον «μουτζουρη».

    Απλα, δεν υπάρχει σοβαρό κράτος που να κάνει αυτή τη δουλεία, που να εφαρμόσει ενα μακροχρόνιο σχέδιο, απ’ όλες οι κυβερνήσεις, μεταναστευτικής πολιτικής.

    Πολυ φοβάμαι πως όλα θα γίνουν πολύ πρόχειρα με σκοπό την υφαρπαγή ψήφων μέσω των ελληνοποιήσεων, όπως άλλωστε έγινε και στο παρελθόν.

    Χαιρετώ.

    Απάντηση
    • npo

      Έτσι είναι, ειδικά για τους 1ης γενιάς, αλλά πως θα μπορούσε να ήταν διαφορετικά?

      Παρά τις άοκνες προσπάθειες και προς μεγάλη θλίψη κάποιων (και εντός Ελλάδας και εκτός) μια χαρά έχουν ενσωματωθεί οι Αλβανοί. Θα μπορούσε να ήταν πολύ χειρότερα. Ευτυχώς είναι προσαρμοστικοί ακριβώς σαν κι εμάς κι όπου πάνε θέλουν πεισματικά να εντάσσονται κι ας φωνάζει όποιος θέλει. Βοηθάει και το κοινό πολιτισμικό υπόβαθρο βέβαια. Απο δω και πέρα να δούμε τι θα κάνουμε. Το κράτος πάντως ξέχνα το. Είναι απολύτως ικανό να διώξει τους προσαρμοστικούς και να καλέσει με ανοιχτές αγκάλες όλους τους απροσάρμοστους. Μόνο λόγω κρίσης την έχουμε γλυτώσει. Προς το παρόν.

      Απάντηση
      • giorgos tsagaris

        …Βοηθάει και το κοινό πολιτισμικό υπόβαθρο βέβαια…
        Ti θελει να πει ο ποιητης?
        (χωρις την παραμικρη δοση ειρωνειας).

      • npo

        @ giorgos tsagaris

        Κοινό πολιτισμικό υπόβαθρο μεσα από πολλούς αιώνες επαφής. Πιο κοινό δεν γίνεται. Εκτός αν θεωρείς πως έχουμε περισσότερα πολιτισμικά κοινά με τον Δανό, τον Άγγλο και τον Γερμανό παρά με τον Αλβανό, τον Τούρκο των μικρασιατικών παραλίων και τον Σκοπιανό. Είναι μια δημοφιλής άποψη κι αυτή. Αν και προσωπικά την βρίσκω ακατανόητη.

  2. Theognostos

    Τεράστια η διαφορά αφομοιώσεως ανθρωπων με διαφορετικα ηθη εθιμα πολιτισμο η μη ….απο διαφορετικές κοινωνίες σέ μία καινούργια ανευ ιστορίας κοινωνίας απο τήν ένταξη ανθρώπων σέ κοινωνια με αρχαιοτατον πολιτισμο και δεί ανθρώπων απο κοινωνικο κομπλεξικό σύμπλεγμα το οποιον έχει ως ιστορικό πολέμους σφαγες μολις πριν δεκαετίες.

    Στίς ΗΠΑ ακόμη υπαρχει διάσταση καχυποψια μεταξυ διαφορων εθνοτητων και φυλετικων διακρίσεων παρόλο που ειναι σχετικα νεοσυσταθεν κράτος το δόγμα οτι ειναι ολοι μέσα σε ένα καζανι σουπα αφομοιώσεως άλλαξε ριζικα´ εφόσον αυτο δέν γινεται σε άλλο όπου τώρα παρομοιάζεται ως κουβέρτα η οποια συνιστάται απο πολλά κομματια το καθε κομματι ξεχωριστο με την ιδιομορφία του

    μην ξεχναμε οτι η αυστραλια ηταν χώρος οπου η βρετανια εστελνε τους ανεπιθυμητους…..

    ο Ελληνισμός κραταει καλά και εκεί δουλεψαν και δουλεουν σκληρα

    Απάντηση
  3. geoexplorer72

    @npo
    Παρακολούθησα την κουβέντα σας, σχεδόν σε όλα συμφωνώ μαζί σας. Νομίζω οτι η Ελλάδα μπορεί να ανθήσει βγαίνοντας με εξωστρέφια στον χώρο της παιδείας. Το να μαθαίνει ένας νεοεισερχόμενος κάτοικος, την γλώσσα τα ήθη και τα έθιμα του τόπου μόνο καλό μπορεί να μας κάνει. Επιπρόσθετα εαν θέλουμε να μιλήσουμε με όρους οικονομίας, μια νέα οικογένεια είναι πηγή εισόδων για ένα τόπο.
    Η μεταναστευτική ροή ακόμη και στην περίοδο της κρίσης από τα βαλκάνια, στον νού μου δείχνει οτι έχουμε ακόμη κάτι από την παλία μας αίγλη. Εάν πρέπει να γίνει κάτι, είναι να στραφούμε σε μεθόδους που θα παύσουν δική μας μετανάστευση στο εξωτερικό .

    Απάντηση
    • npo

      Η παλιά λάμψη δεν αρκεί. Νομίζω πως αν η χώρα δεν γίνει ελκυστική για τους ίδους τους κατοίκους της δεν υπάρχει περίπτωση να φέρει και να κρατήσει ανθρώπους που θα είναι συμβατοί μαζί μας.. Μάλλον οι συμβατοί θα μας παρακάμψουν και θα μας μείνει ο Μουτζούρης.

      Και όταν λέμε ελκυστική δεν εννοώ μόνο το οικονομικό. Σημαντικό, αλλά όχι το πιο σημαντικό. Ούτε φυσικά εννοώ να γίνουμε Γερμανοί. Έχουν πράγματα να αντιγράψουμε αλλά αν γίνουμε Γερμανοί φεύγω και πάω στην γνήσια Γερμανία, ε?

      Πρέπει όμως να ξαναδούμε αλλιώς τους εαυτούς μας και ν’αλλάξουμε γιατί μου φαίνεται όχι μόνο έχουμε χάσει πολλά απ τα παλιά καλά μας, έχουμε πάρει και στην καμπούρα όλα τα κακά των «προτύπων» μας των δυτικοΕυρωπαίων.

      Αυτό που δεν ξέρω είναι αν συμφωνούμε στο ποια ειναι τα παλιά καλά μας 🙂

      Απάντηση
      • geoexplorer72

        Ομολογώ οτι σπανίζουν ώριμες και ψύχραιμες γνώμες σας την δική σας, το πρόβλημα της διατήρησης της ταυτότητας σε μια παγκόσμια κοινωνία είναι διαχρονικό ζήτημα. Καθότι η Ελλάδα δεν είναι νέο έθνος, θεωρώ οτι έχει μπολιάσει από καιρό τον πολιτισμό με στοιχεία που είναι ανεξίτηλα.
        Τα καλά μας, νέα και παλία δεν είναι ξεχασμένα, απλά αποπροσανατολισμένα. Το φιλότιμο, η φιλοξενία, η άμιλλα, η καινοτομία,η εξακριβωμένη γνώση , η αλληλοβοήθεια, δεν θα σβηστούν από τον κοινωνικό ιστό μας ιστό. Απλά εύχομαι να επενδύσουμε περισσοτερο σε αυτά…

ΔΕΝ επιτρέπονται απαξιωτικοί και υβριστικοί χαρακτηρισμοί εναντίον στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας. Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του ιστοτόπου. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές. Οι απόψεις που εκφράζονται δεν αντιπροσωπεύουν εκείνες της "Προέλασης" και δεν πρέπει να εκλαμβάνονται ως τέτοιες.

Σχολιάστε

Αρέσει σε %d bloggers: