Έγκριση από ΥΕΘΑ για σήματα των Πολεμικών Σημαιών, με τον αντίστοιχο, για κάθε Κλάδο, προστάτη Άγιο ή Αγία.

Με τη «σφραγίδα» του υπουργού Αμύνης, Πάνου Καμμένου, εισάγονται… ενδυματολογικές αλλαγές στις στολές του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων. Στρατιώτες, Υπαξιωματικοί και Αξιωματικοί θα μπορούν να ράβουν στη χειμερινή και καλοκαιρινή στολή ασκήσεων – μάχης (την παραλλαγής) σήματα με αγίους.

Αναλόγως των Όπλων και Κλάδων θα είναι και τα σήματα των πολεμικών σημαιών, με τον αντίστοιχο προστάτη άγιο ή αγία. Ειδικότερα, ο Άγιος Γεώργιος και η Αγία Βαρβάρα για τον Στρατό Ξηράς, ο Άγιος Νικόλαος για το Πολεμικό Ναυτικό και ο Αρχάγγελος Μιχαήλ για την Πολεμική Αεροπορία. Τα σήματα αυτά θα μπορούν να φέρουν τα μόνιμα και κληρωτά στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων παράλληλα ή αντί του εθνοσήμου.

Όπως λοιπόν διαβάζουμε στο onalert.gr, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΓΕΕΘΑ: «Κατόπιν εγκρίσεως του κ.ΥΕΘΑ υφίσταται, προαιρετικά, η δυνατότητα, στο σύνολο του στρατιωτικού προσωπικού, να φέρει, αποκλειστικά με τις στολές υπ΄ αριθμόν 9 και 10 (χειμερινή και θερινή στολή ασκήσεων-μάχης) τα σήματα των Πολεμικών Σημαιών, με τον αντίστοιχο, για κάθε Κλάδο, προστάτη Άγιο ή Αγία (ήτοι, Άγιο Γεώργιο και Αγία Βαρβάρα για το Στρατό Ξηράς, Άγιο Νικόλαο για το Πολεμικό Ναυτικό και Αρχάγγελο Μιχαήλ για την Πολεμική Αεροπορία), παράλληλα ή αντί του εθνοσήμου, το οποίο και προβλέπεται στις εν λόγω στολές». Και καταλήγει: «Επισημαίνεται ότι τα ανωτέρω είναι απόλυτα προαιρετικά και αποτελεί, αυστηρά, προσωπική επιλογή ενός εκάστου στελέχους».

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι στην ανακοίνωση η λέξη «εθνόσημο» αναφέρεται στο  επίραμμα που πριν από λίγο καιρό καθιερώθηκε να φέρεται στο ύψος του αριστερού μπράτσου όλων των στολών και ενδυμάτων του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, εκτός από το προσωπικό των Ειδικών Δυνάμεων, που το φέρει στο δεξιό μπράτσο, και όχι στο εθνόσημο που βρίσκεται στα καλύμματα κεφαλής όλων των στρατιωτικών.

Άρα, όταν η ανακοίνωση αναφέρει: «παράλληλα ή αντί του εθνοσήμου,» καταλαβαίνουμε ότι το νέο «άγιο-εθνόσημο» θα τοποθετείται είτε στην θέση του εθνοσήμου-εμβλήματος-επιράμματος, δηλαδή στον αριστερό ή δεξιό ώμο, είτε θα φέρεται παράλληλα με το εθνόσημο, λογικά στην αντίθετη πλευρά.

Ψιλο-μπέρδεμα…

19 Σχόλια

  1. manolis

    Ωραια, με τετοια ευρηματικα wunderwaffen θα φαμε το λαρυγγι των τουρκων ωμο.
    Αφου θα φοραει ο καθενας οτι θελει, εγω θα βαλω το σημα με τον Οσιο Βαρουφακιο τον Τροικοφαγο:

    Ο Τσιμ θα φορεσει τον Άγιο Θεόδωρο Ουσακώφ το (ρωσο , φυσικα) ναύαρχο :

    http://1.1.1.1/bmi/img-fotki.yandex.ru/get/4710/37353252.4d/0_bba82_3da5f1d8_L

    Αχεροντα , τι λες για Κωσταρακο? Στις 15 του επομενου μηνα αποστρατευεται , μετα απο τοσα χρονια θητειας στον ΕΣ, αγιος ειναι. Αν δε θελεις να περιμενεις , υπαρχει και ο Αη Αχμετης ο αλλαξοπιστησας (Το Αχμετ ειναι μετα απο αυτον και χριστιανικο ονομα):

    Απάντηση
  2. ΑΧΕΡΩΝ

    Ὡραία,τώρα με τους ἀγίους στις στολές,το ἔχουμε σιγουράκι το ἐπόμενο θαύμα σάν του ᾿40.

    Απάντηση
  3. Θοδωρης

    Σοφη κινηση στους χαλεπούς οικονομικα καιρους που ζουμε… Είναι πιο φτηνα από οπλα, κρανη, εξαρτησεις κ εκπαιδευση! Επισης να προτείνω αυτοκολλητακια » Η Παναγια μαζι σου» για κάθε οχημα, σκαφος η αεροσκάφος. Τις καλησπερες μου και βοηθεια μας!

    Απάντηση
    • manolis

      Α, εχεις χασει τευχη αγαπητε φιλε, αυτο εχει ηδη ξεκινησει , προ καμμενου για να εξηγουμαστε, χεχε:

      Απάντηση
      • ΑΧΕΡΩΝ

        Ἄν ἑννοείς την Ἀγία Βαρβάρα,ἔχεις χάσει ἐσύ τεύχη.

      • ΑΧΕΡΩΝ

        Το ἄλλο με την Παναγία την Ἀλεξιπτωτίστρια,το ξέρεις;

      • ΑΧΕΡΩΝ

        Ὅχι,το ἀνέκδοτο.
        Ἑν συντομία:κατά το πρώτο ἄλμα ἑνός σχολείου,κατά την ἐπίγειο,ἐξηγείται στους ἐκπαδευομένους ἡ διαδικασία του ἄλματος,και οἱ ἄμεσες ἑνέργειες σε περίπτωση δυσλειτουργίας.
        Ἐκπαιδευτής:
        -Λοιπόν,ἄν δέν ἀνοίξει ὁ θόλος,τραβάμε αὐτήν την λαβή.
        Ἐκπαιδευόμενος:
        -Και ἄν δέν λειτουργήσει;
        Εκ/τής:
        -Τότε,θα τραβήξεις και αὐτήν ἐδῶ την λαβή (δείχνει μία ἀκόμη)
        Εκ/νος:
        -Και ἄν δέν λειτουργήσει οὔτε αὐτή;
        Εκ/τής:
        -Τότε,θα τραβήξεις και αὐτήν ἐδῶ.(δε΄χνει και ἄλλη μία)
        Εκ/νος:
        -Και,ἄν δέν λειτουργήσει οὔτε αὐτή;
        Εκ/τής:
        -Πολύ ἀπίθανο να μήν λειτουργήσει οὔτε αὐτή,ἀλλά τέλος πάντων,τότε θα τραβήξεις και αὐτήν ἐδῶ.(του δείχνει και ἄλλη λαβή)
        Εκ/νος:
        -Και ἄν δέν λειτουργήσει οὔτε αὐτή;
        Εκ/τής:
        -Ἔ,τότε,προσευχόμαστε στην Παναγία την Ἀλεξιπτωτίστρια.

        Την ἄλλη μέρα,φεύγει ὅλο το στίκ χωρίς ἀπρόοπτα,και ὁ ἐκπαιδευτής χαλαρωμένος πάει στο κόκπιτ του «Τσάρλυ»,και πιάνει κουβεντούλα με το πλήρωμα.
        Ξαφνικά,ἀκούγεται κτύπος ἐξω ἀπό το κόκπιτ,ὅπως σε μία πόρτα.
        Γυρίζουν ὅλοι ξαφνιασμένοι,και βλέπουν τον ἀγχωμένο ἐκπαιδευόμενο της πρεοηγούμενης μέρας να φτερουγίζει με τα χέρια,και το πρόσωπό του συσπασμένο ἀπὀ φόβο και ἀγωνία,και να ρωτάει:
        -πώς την εἴπαμε την Παναγία;

  4. ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

    ΜΙΑ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ..Κανένας τελικά δέν κατάλαβε για ποιό λόγο καταργήθηκε η Ελληνική σημαία απο το αριστερό μπράτσο – που συμβολίζει το έθνος στη διαχρονία του – με αυτό του εθνοσήμου που απλά συμβολίζει το πολίτευμα της χώρας..Για να καταλάβουν κάποιοι τί εννοώ ..Εάν αύριο έχουμε βασιλεία ή χούντα ,το σήμα θα αλλάξει σε κορώνα ή ”πουλί ” αντιστοίχως …Αυτό σημαίνει το ”εθνόσημο”..Το εθνόσημο ΔΕΝ σημαίνει το έθνος στη διαχρονία του αλλά μόνο το πολίτευμα που επικρατεί..Αλλωστε το εθνόσημο έτσι κι αλλιώς βρίσκεται στόν μπερέ και στα τζόκει…Για ποιό λόγο ο πλεονασμός να υπάρχει και στο μπράτσο αντικαθιστώντας τη σημαία;;;;

    Απάντηση
    • nas

      .δεν υπαρχει διαχρονικο συμβολο.και οποτε υπαρχει απλα εμεις σε μια δεδομενη στιγμη το βαφτιζουμε ΄΄διαχρονικο συμβολο΄΄ εκτος αν πιστευεις οτι 700 χρονια πριν θα γνωριζαν την σημαια οι ελληνες της εποχης.
      τωρα τι γινετε με τα έθνη,με τα συγχρονα αστικα κρατη κτλ δυστυχώς η θεωρια σου δεν μπορει να το εξηγησει.απλα παρατηρησε την ιστορια για να δεις οτι οι μορφες των κρατων σχετιζοντε αμεσα με το οικονομικο συστημα καθε εποχης και ακριβως την ιδια σχεση με το οικονομικο συστημα εχει και το πολίτευμα.τυχαιο?δεν νομιζω.

      οσο για την σημαία να πουμε οτι την χρησιμοποιούμε σαν συμβολο της πατριδας.δεν ειναι η πατριδα και μπορει μετα απο 200 χρονια να την αλλαξουμε λιγακι και αυτο δεν την μειωνει καθολου ,απλα δεν πρεπει να ξεχνιετε το οτι ειναι συμβολο και τιποτα περισσοτερο(χωρις αυτο να μειωνει στο παραμικρο την αξια αυτου που συμβολιζει και κατ επεκταση την δικη της)
      η σημαια αυτη υπαρχει για να συμβολιζει κατι για οσους το θελουν και να βοηθα αυτους που χρειαζοντε αυτο το σύμβολο για να παιρνουν θαρρος και καλα κανουν φυσιολογικο ειναι για αυτο φτιαχνοντε οι σημαιες.προσωπικα εφοσον κρινω τον πολεμο δίκαιο, πολεμω και βραζιλιανικο στριγκακι να βαλουμε για σημαια δεν με πειραζει.
      τωρα αν με αναγκαζαν να βαλω τον αη νικολα στο μανικι αν και δεν εχω θεμα να γουσταρει οποιος θελει αη νικολα,το θεωρω τραγικο και δειχνει ηθικη αδυναμια ,κατι σαν τις χλαμύδες και τους κιονες της χουντας.σαν το βιαγκρα ενα πραμα.
      το θεμα στολη ειναι σοβαρο στο επιπεδο που δειχνει τι προβληματα παει να κρυψει .οταν οι στολη φορτωνετε κατα την γνωμη μου ειναι γιατι ο ιδιος ο στρατος παει κατα διαολου και προσπαθει να δειξει οτι ενισχύετε .

      Απάντηση
      • ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

        ΑΓΑΠΗΤΕ ,ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΟΒΟΤΑΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΕΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ….ΕΙΠΑ..Η ΣΗΜΑΙΑ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ »Η ΣΗΜΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΟ»…ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ – ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΣΗΜΑΙΑ ΑΛΛΩΣΤΕ-.ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ »ΣΥΡΙΖΕΙΚΑ» ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΑ..

  5. tsimuha2

    Προτεινω να γινει πιο πληρης η εξαρτηση απο τα θεια,τους Αγιους κλπ.
    Να φυγουν τα αρχαιοελληνικα(ειδωλολατρικα συμφωνα με την Χρισταινικη πιστη) ρητα πανω στα σηματα( «Μολων Λαβε»,»Θαρσειν χρη»,»Αμ επος αμ εργων»)και να αντικατασταθουν απο εδαφια του Ευαγγελιου («Βοηθεια μας»,»Καλο Παραδεισο»,»Ο εχων δυο χιτωνας»,»Σκοπευε και μη ερευνα»)

    Απάντηση

ΔΕΝ επιτρέπονται απαξιωτικοί και υβριστικοί χαρακτηρισμοί εναντίον στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας. Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του ιστοτόπου. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές. Οι απόψεις που εκφράζονται δεν αντιπροσωπεύουν εκείνες της "Προέλασης" και δεν πρέπει να εκλαμβάνονται ως τέτοιες.

Σχολιάστε

Αρέσει σε %d bloggers: