Σύμφωνα με δημοσίευμα του sigmalive.com, επιθετικά ελικόπτερα τύπου Apache, της ελλαδικής Αεροπορίας Στρατού, πραγματοποίησαν εκπαιδευτικές βολές με πραγματικά πυρά στο πεδίο βολής Καλού Χωρίου Λάρνακας.

Το Γενικό Επιτελείο Εθνικής Φρουράς (ΓΕΕΦ) ανακοινωσε: “Στο πλαίσιο της στρατιωτικής συνεργασίας Κύπρου – Ελλάδας πραγματοποιήθηκε άσκηση συνεργασίας επίγειων και εναέριων μέσων, στις 26 Οκτωβρίου 2018 στο ΠΒ Καλού Χωριού.

Η συνεκπαίδευση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της υλοποίησης επί του πρακτέου και στο έδαφος των τακτικών που διδάσκονται τα στελέχη της ΕΦ στα στρατιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα και σχολές των Ελληνικών Δυνάμεων καθώς και στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών της τακτικής συνεργασίας καθώς και την αναβάθμιση της επιχειρησιακής εκπαίδευσης μεταξύ του στρατιωτικού προσωπικού των δύο χωρών.

Απώτερος σκοπός της άσκησης ήταν η διατήρηση και επαύξηση των επιχειρησιακών δυνατοτήτων με την ανάλογη εκπαίδευση του προσωπικού επί ρεαλιστικής βάσης, σε θέματα που αφορούν τις διαδικασίες Κλαδικών (Combined) και Διακλαδικών (Joint) λειτουργιών.

Στην άσκηση συμμετείχαν από πλευράς ΕΔ της Ελλάδας αριθμός ελικοπτέρων AH-64A (APACHE) και CH-47D (CHINOOK) και από μέρους της ΕΦ αντίστοιχα αριθμός ελικοπτέρων καθώς επίσης τεθωρακισμένοι και μηχανοκίνητοι τακτικοί σχηματισμοί και τμήματα ειδικών επιχειρήσεων.

Η άσκηση περιελάμβανε συνδυασμό τακτικών κινήσεων και ενεργειών στα επίπεδα ξηράς και αέρα του επιχειρησιακού περιβάλλοντος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εν λόγω άσκηση μικρής κλίμακας έλαβε χώρα για πρώτη φορά και στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία με σημαντικά συμπεράσματα να εξάγονται κατά τη διεξαγωγή της, παρέχοντας χρήσιμες εμπειρίες στους συμμετέχοντες αναφορικά με το σύγχρονο πεδίο Επιχειρήσεων και τις ιδιαιτερότητες που αυτό παρουσιάζει.”

Τα ελικόπτερα αυτά προφανώς πέταξαν πριν λίγες μέρες πάνω από την Πάφο και προσγειώθηκαν στην αεροπορική βάση Ανδρέας Παπανδρέου, ακολούθως αναμένεται να συνεχίζουν το ταξίδι τους για το Ισραήλ.

Δείτε τις σχετικές φωτογραφίες και βίντεο:

 

Άσκηση συνεργασίας επίγειων και εναέριων μέσων Κύπρου – ΕλλάδαςΆσκηση συνεργασίας επίγειων και εναέριων μέσων Κύπρου – ΕλλάδαςΆσκηση συνεργασίας επίγειων και εναέριων μέσων Κύπρου – ΕλλάδαςΆσκηση συνεργασίας επίγειων και εναέριων μέσων Κύπρου – ΕλλάδαςΆσκηση συνεργασίας επίγειων και εναέριων μέσων Κύπρου – ΕλλάδαςΆσκηση συνεργασίας επίγειων και εναέριων μέσων Κύπρου – ΕλλάδαςΆσκηση συνεργασίας επίγειων και εναέριων μέσων Κύπρου – Ελλάδας

Πηγή: War Report

12 Σχόλια

  1. Gunslinger32

    Μην προκαλέσουν πάλι σύγχυση στα ευαίσθητα πνεύματα που θέλουν να αντιλαμβάνονται «εισβολές» των πολεμάρχων απο Ελλάδα στο νησί. Ενώ τα στρατεύματα του Ισραήλ είναι πάντοτε «φιλειρηνικά», ούτε εισβάλουν σε ξένα μέρη.

    Απάντηση
    • Ευστάθιος Παλαιολόγος

      Ανοητο και αχρειαστο σχολιο
      Ξερετε, αυτη η ιστορια με το τι λεει ο καθενας που του δινεται βημα = κοινη γνωμη κατ αναλογια θα σημαινε οτι το 50% του πληθυσμου ειναι γκει διοτι τοσους βλεπω στην τηλεοραση

      Απάντηση
      • Gunslinger32

        Αχρείαστο θα ήταν αν είχε ξεπεραστεί το σύνδρομο που περιγράφω επάνω, (το οποίο σε περίπτωση που σας διαφεύγει) απευθύνω σε όσους προβληματίστηκαν με την υπερπτήση/παρουσία των ελληνικών μαχητικών στον εορτασμό). Ανόητο είναι που συνεχίζουν να υπάρχουν αυτού του είδους αντιλήψεις/σκέψεις το νησί, μετά απο όσα έχουν γίνει.
        Οπότε θα μπορούσα να θεωρήσω με την σειρά μου, ανόητη/αχρείαστη η αδικαιολόγητη και την παραπάνω παρατήρηση/ένσταση σας(εκτός εάν είστε ανάμεσα σε εκείνους που προβληματίστηκαν με την συγκεκριμένη υπερπτήση, σε αυτή την περίπτωση η παρατήρηση σας θα ήταν φυσικά μια απόλυτα λογική αντίδραση).

        Υ.Γ.

        Ξέρετε οι μπηχτές όπως και οι προσωπικές προσβολές(να προσθέσω) δεν είναι μονόδρομος, ούτε αποκλειστικό δικαίωμα μιας πλευράς να εκφράζεται ελεύθερα όταν αυτή το θεωρεί σωστό(η αναγκαίο)! Οι ανόητες λαϊκίστικες παρατηρήσεις έχουν πάντα συνέπειες. Όπως έχει κάθε νόμισμα 2 όψεις. Αυτά για να μην «πεταγόμαστε» απότομα με προσωπικές επιθέσεις και προσβολές, όταν δεν μας αρέσει το αποτέλεσμα που προκαλέσαμε(για όσους το προκάλεσαν, με τις ανόητες και υπερβολικές αντιδράσεις για μια υπερπτήση αεροσκαφών).
        Μπορώ να γράψω αρκετά περισσότερα για ανόητες συμπεριφορές, επειδή όμως παρατηρώ ότι δεν θα είχε νόημα, περιορίζομαι στα ήδη αρκετά που ανέφερα/έγραψα.

      • κλείτος ο μέλας

        @Ευστάθιος Παλαιολόγος

        πριν μερικούς μήνες ,ένας κουμπάρος με γνώσεις στο διεθνες δικαιο σε παρόμοιο θέμα με είπε πες μια φορα που η ελλάδα μας βοήθησε για να τη χρειαζόμαστε πραγματικά.Αρα γιατί παρεξηγησε με τον πιστολέρο.Ειναι κοινο μυστικό για οσους ελλαδητες εχουν περασει απο κυπρο και οχι στην ελδυκ οτι γνωριζουν για αποψεις σεβαστης μεριδας ελληνοκυπριων που αποτάσσονται την ελλαδα και οτι αυτη πρεσβευει. Επίσης μη ξεχνάς οτι ειστε μελη της κοινοπολιτειας

      • Gunslinger32

        @κλείτος ο μέλας
        Ως συνηθώς φταίνε πάντα οι άλλοι(στην περίπτωση ο πιστολέρο δηλαδή, που έθιξε ένα θέμα το οποίο συνεχίζει να υπάρχει, όπως φάνηκε σε πρόσφατες αναφορές), αλλά όχι εκείνοι που μετά απο 40 χρόνια συνεχίζουν το ίδιο γαϊτανάκι.
        Αντί να συνέλθουν όμως, αποφεύγοντας να ξυπνάνε (πραγματικά αχρείαστα) φαντάσματα και ανόητες αντιλήψεις, επιλέγουν να ξανά ζεσταίνουν αυτές τις σκέψεις, και να προσβάλουν εκείνους που θιγούν αυτές τις συμπεριφορές.
        Έχω ακούσει αρκετά, απο έχθρες μέχρι μίσος (εκτός του Ίντερνετ), ώστε να μπορώ να επιβεβαιώσω τις συμπεριφορές που αναφέρεις/περιγράφεις παραπάνω. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι γενικεύω, όπως θέλουν να πιστεύουν μερικοί(επειδή έτσι τους συμφέρει να λένε).

        Για αυτό ανέφερα σε προηγούμενο σχετικό άρθρο τον μαζοχισμό.

      • Ευστάθιος Παλαιολόγος

        @ Gunslinger και κλείτος
        Απαντώ σήμερα που έχω πρόσβαση σε υπολογιστή.
        Ξεκινώ από το γεγονός ότι σχολίασα το σχόλιο, και μόνο το σχόλιο. Και εξηγώ πιο κάτω γιατί σχολιάζω το σχόλιο.
        Παρόλο που δεν γενικεύεις στο σχόλιο σου, αυτό που με «προκάλεσε» (this is the internet) είναι ότι έρχεσαι μετά να συγκρίνεις την αντίδραση των όποιων ηλίθιων στις πτήσεις ελληνικών μέσων με τις αντιδράσεις σε πτήσεις ισραηλινών, ότι δηλαδή αντιδρούν διαφορετικά άρα έχουν ιδιαίτερο μίσος στα ελληνικά. Κι έρχεσαι, σε δευτερολογία με τον κλείτο να πεις και διάφορες εμπειρίες σας από το νησί που ενισχύουν την αντίληψη ότι οι Κύπριοι έχουν κάτι με τους Ελλαδίτες.
        Μερικά σημεία.
        -Θυμάμαι την γιαγιά μου, όταν επιστρέφοντας από το μοναδικό ταξίδι που έκανε εκτός Κύπρου, στην Ελλάδα φυσικά, επέστρεψε όλο παράπονο διότι μια παρέα κυριών χαχάνιζε μαζί της λέγοντας ότι «όλοι εσείς οι Κύπριοι είστε γαϊδούρια»…. Άλλαξε κάτι με αυτό; Όχι.
        -Το έχω ξαναπεί, έχω ζήσει στην Ελλάδα για περισσότερα από 4 χρόνια. Πάντα χαζοκούμπαρο με έλεγαν. Πολλοί μάλιστα όχι για αστείο…. Άλλαξε κάτι για μένα; Όχι.
        -Πολλοί (δεν αναφέρομαι σε εσάς) σχολιάζουν λες και η Κύπρος και οι Κύπριοι έχουν μια ιδιαίτερη υποχρέωση έναντι της Ελλάδας (Ελληνικής Δημοκρατίας). Δείτε το και σε σχέση με το πιο κάτω σημείο. Να πώ εδώ ότι υπάρχουν στην Ελλάδα (μητροπολιτικό κορμό) πολύ περισσότεροι Κύπριοι θαμμένοι απ΄ότι Ελλαδίτες στην Κύπρο. Σημαίνει κάτι αυτό; Όχι. Διαβάστε και το πάρακάτω σημείο.
        -Πολλοί σχολιάζουν λες και οι Κύπριοι είναι κάποιο είδος διαφορετικού Έλληνα σε σχέση με τους λοιπούς Έλληνες των περιοχών της Ελληνικής Δημοκρατίας και πρέπει να συμπεριφέρονται μαγικά με διαφορετικό τρόπο και χωρίς τα κουσούρια των υπόλοιπων Ελλήνων. Μέγα κουσούρι των οποίων είναι ο τοπικισμός. Δεν είμαστε διαφορετικοί. Είμαστε οι ίδιοι. Με τα ίδια βλακώδη κουσούρια με τους λοιπούς. Και όπως στην Ελλάδα πολλοί μιλούν με ότι βλακεία σκεφτεί ο νους τους για τους λοιπούς έτσι και εδώ. Θα έλεγα, εκ πείρας, εδώ είναι πολύ πιο ήπια τα σχόλια.
        -Σήμερα η Κύπρος είναι ένα ανεξάρτητο κράτος. Είναι αυτό που ήθελαν γενιές και γενιές Κυπρίων; Όχι. Σήμερα όμως είναι, η Κυπριακή Δημοκρατία, το κύριο συστατικό επιβίωσης του κυπριακού ελληνισμού.Και οφείλουν οι Έλληνες να την προστατέψουν. Και αν κάποτε ο Ελληνισμός αποκτήσει ικανούς πολιτικούς, ίσως το ότι υπάρχουν σήμερα δύο ελληνικά κράτη να αποβεί προς όφελος του. Δεν διατηρώ ελπίδες αλλά έτσι είναι.
        Αυτά.

    • Gunslinger32

      Σύμφωνα με τις παρακάτω αναφορές είναι 2+2 Α/DHA.
      Οι περισσότερες χώρες μεταφέρουν αυτά τα ελικόπτερα με μεταφορικά αεροσκάφη(σε άλλες χώρες), ενώ η Ελλάδα εφαρμόζει πρακτική «Rapid deployment» με την μέθοδο Island hopping(μετά σου λένε μερικοί, ότι η Ελλάδα χρειάζεται ελικοπτεροφόρα). 😉

      «Αναπάντεχα» έκαναν την εμφάνισή τους πάνω από την Κύπρο τα επιθετικά ελικόπτερα της Αεροπορίας Στρατού. Η παρουσία τους στη Μεγαλόνησο σχετίζεται με την μετάβαση δύναμης 4 επιθετικών ελικοπτέρων Apache (δύο AH-64DΗΑ Apache Longbow του 2ου ΤΕΕΠ, συν δύο ΑΗ-64Α του 1ου ΤΕΕΠ) και 2 μεταφορικών CH-47SD Chinook του 4ου Τάγματος Ελικοπτέρων Αεροπορίας Στρατού (4ο ΤΕΑΣ) στο Ισραήλ, για συνεκπαίδευση με αντίστοιχες μονάδες της Ισραηλινής Αεροπορίας (IAF)»

      https://doureios.com/i-kypros-sti-skia-ton-apache-longbow-tis-aeroporias-stratou/

      «Μεγάλη πολυεθνική άσκηση στην Κύπρο δικαιολογεί τα ελληνικά Apache-Chinook»

      https://www.defence-point.gr/news/megali-polyethniki-askisi-stin-kypro-dikeologi-ta-ellinika-apache-ke-chinook

      Απάντηση
  2. Gunslinger32

    @Ευστάθιος Παλαιολόγος

    Οι αντιλήψεις όπως και οι ερμηνείες σχολίων/άρθρων είναι προσωπικό σας θέμα, αυτό δεν σημαίνει ότι αυτό που αντιλαμβάνεστε «είναι αναγκάστηκα αυτό» που σκέφτεται η εκφράζει ένας άλλος.
    Είμαι υπεύθυνος για αυτά που γράφω, όχι όμως για αυτά που θέλετε να ερμηνεύετε/καταλαβαίνετε εσείς η οποιοσδήποτε άλλος).
    Επειδή ο γραπτός λόγος δεν είναι πάντα εύκολος, η το ίδιο με μια «λεκτική» συζήτηση, και επειδή έχω παρατηρήσει σε άλλες συζητήσεις ότι αντιδράτε γενικά σύντομα με ειρωνίες και πολεμική όταν δεν αρέσει ένα σχόλιο η μια αναφορά, αυτό πρέπει να το ξεκαθαρίσω, πρίν συνεχίσω.

    Όταν σχολιάζετε λοιπόν ένα σχόλιο, απευθύνεστε (είτε το θέλετε είτε όχι) και στον σχολιαστή που το έγραψε, ειδικά όταν απαντάτε απευθείας σε αυτόν.
    Στην συγκεκριμένη περίπτωση με αποκαλείτε έμμεσα ανόητο(νομίζω ότι είναι περιττό να αναλύσω την σημασία αυτής της λέξης), και αυτό επειδή νιώσατε θιγμένος απο την παρατήρηση που έκανα για ένα συγκεκριμένο γεγονός(όπως εξήγησα ήδη παραπάνω). Αυτό λέγεται έλλειψη σεβασμού στον απέναντι σας.

    Σε περίπτωση που δεν είχατε σκοπό να προσβάλετε θα μπορούσατε να εκφραστείτε πιο προσεκτικά χωρίς να χαθεί η έννοια της ένστασης σας, προτιμήσατε όμως να αντιδράσετε αυθόρμητα και με υπερβολικό ζήλο να υπερασπιστείτε μια μερίδα πολιτών στην Κύπρος με ανόητες αντιλήψεις (όπως αναφέρετε ο ίδιος παραπάνω), γιατί αυτό μπορεί να ερμηνεύσει οποιοδήποτε παρακολουθεί την συζήτηση απο τα γραπτά σας. Αυτό σημαίνει για εμένα ανοησία.

    Ούτε εγώ αλλά ούτε και ο Κλείτος πιστεύω ασπαζόμαστε το άθλημα του «τσουβαλιάσματος», αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα ρωτήσω πρώτα εσάς (η οποινοδήποτε άλλο) ποια παρατήρηση θα γράψω και ποιά όχι επειδή αυτή ενοχλεί η αγγίζει ευαισθησίες δεξιά η αριστερά.

    Η «σύγκριση» με το Ισραήλ έγινε επειδή εκεί δεν ακούστηκαν/παρατηρήθηκαν ανάλογες/παρόμοιες αντιδράσεις, απο εκείνους που έκριναν αρνητική την εμφάνιση/παρουσία των ελληνικών μαχητικών.

    Γιατί έχω όμως την εντύπωση ότι προσπαθείτε να σχετικοποιείσετε ένα ρεύμα που συνεχίζει να επικρατεί σε μια μερίδα του κυπριακού λαού;
    Προσοχή, σχολιάζω αυτό που παρατηρώ, χωρίς να έχω την απαίτηση να ισχύει, για αυτό το θέτω σαν ερώτηση.

    Η αναφορά σας «this is the internet» δεν δικαιολογεί για εμένα οποιαδήποτε προσβολή(επειδή υπάρχει η απόσταση), ειδικά όταν δεν απευθύνθηκα προσωπικά σε εσάς με το παραπάνω μου σχόλιο. Υπάρχουν πολλά πράγματα που διαβάζω και εγώ στο Ίντερνετ όπου μου γυρνάει το μάτι, δεν πετάγομαι όμως παντού να παριστάνω τον θιγμένο επειδή εκνευριστικά με ένα σχόλιο η μια αναφορά(που θέλησα να την ερμηνεύσω σαν προσωπική επίθεση), λίγη πειθαρχία και σεβασμός πρέπει να υπάρχει. Αλλιώς πάμε να ξεδώσουμε σε ιστοσελίδες που χαιρετίζουν τις σκληρές λογομαχίες/αντιπαραθέσεις.

    Επιπλέον, μου έκανε εντύπωση (και φαίνεται λίγο παράλογο), να συνεχίζετε να ασχολείστε με ένα σχόλιο μου, το οποίο θεωρήσατε εξαρχής ανόητο.

    Πόσο λογικό είναι λοιπόν να ασχολείστε κάποιος με ένα σχόλιο το οποίο θεωρεί αχρείαστο;
    Απαντήστε πρώτα αυτό για τον εαυτό σας, και μετά μπορείτε να ψάχνετε ευθύνες στους απέναντι σας.

    Απάντηση
    • Ευστάθιος Παλαιολόγος

      Κοίταξε, ο ψυχολόγος μου μου είπε ότι η ειρωνία είναι δείγμα ευφυϊας, οπόταν, όπως ειρωνικά σχολιάζω και σε άλλα σύντομα σχόλια μου, «opinions are like asshole…..κλπ»

      Κι επειδή όπως εσύ έτσι και άλλοι δεν θα ζητήσουν κανενός (πλην του Δούκα) την έγκριση για να σχολιάσουν έτσι κι εγώ σχολίασα το σχόλιο σου, συγκεριμενοποιόντας μάλιστα το γιατί το σχολίασα με μια «χιουμορίστικη» αναλογία περί γκέι (και το χιούμορ είναι δείγμα ευφυίας αλλά προφανώς εδώ, σε αντίθεση με την ειρωνία, δεν έπιασα πόντους)

      Επίσης, ο μόνος που αντιδρά ως θιγμένος είσαι εσύ. Σε κανένα σημείο δεν αντέδρασα ως θιγμένος, ούτε απευθύνθηκα σε προσωσπικό επίπεδο. Το «ανόητο σχόλιο» είναι ακριβώς αυτό που λέει. Σχόλιο χωρίς να έχει προηγηθεί σκέψη (ή έρευνα αν θές). Είναι το ίδιου επιπέδου με το «λες ανοησίες». Που δεν υπονοεί ότι αυτός που τις λέει είναι γενικώς ανόητος. Νομίζω ο γραπτός λόγος μπορεί να είναι σαφής αν και κρύβει συνήθως τα αισθήματα. Γι αυτό και δεν θίγομαι όταν γράφεις για ανοησίες. Το προσωπικό επίπεδο πάλι εσύ το διάβηκες (και πάλι δεν θίχτηκα) όταν έγραψες «εκτός εάν είστε ανάμεσα σε εκείνους «.

      Και όταν γράφεις αδιαφορόντας (σωστά) για το αν θα αγγίξεις ευαισθησίες δεν μπορεί να μην περιμένεις απάντηση.
      Και επειδή προφανώς δεν ήρθαν σε γνώση σου οι συζητήσεις (τηλεοπτικές, ραδιοφωνικές, γραπτές) για τις κοινές ασκήσεις με τους Ισραηλινούς και την «συνεργασία με τους φονιάδες του παλαιστινιακού λαού» κλπ δεν σημαίνει ότι δεν έγιναν. Γι αυτό και στο αρχικό σχόλιο έγραψα για το τι προβάλλεται, και ότι δεν σημαίνει ότι αποτελεί την κοινή γνώμη.

      Επίσης, δεν κατάλαβα το περί της προσπάθειας μου να σχετικοποιήσω το ρεύμα που συνεχίζει να επικρατεί σε μερίδα του κυπριακού λαού; Ποιο ρεύμα; Αντιελληνικό; και ποια προσπάθεια να σχετικοποιήσω;

      Τέλος, ποιος είναι ο λόγος του μέρους των σχολίων κάτω από τα άρθρα αν δεν είναι για σχολιασμό. Οπόταν δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να «συγκρατηθώ» και να μην απαντήσω σε ότι θεωρώ ότι πρέπει να σχολιαστεί. Οπόταν, έχω απαντήσει στον εαυτό μου, και όχι, η απάντηση δεν είναι ότι ενδόμυχα είμαι ανθέλληνας και νιώθω την ανάγκη να δικαιολογώ τους λοιπούς του είδους μου. Η απάντηση είναι ότι διάβασα κάτι, για το οποίο έχω άποψη (opinions είπαμε) και εκμεταλλεύομαι την φιλοξενία του Δούκα για να το σχολιάσω.

      Κι επειδή παραεκμεταλλεύτηκα την φιλοξενία, αυτό είναι το τελευταίο σχετικό μου σχόλιο.

      Απάντηση
      • Gunslinger32

        Οι συζητήσεις με τον ψυχολόγο σας είναι προσωπική σας υπόθεση, και συνεπώς δεν με αφορούν ούτε με ενδιαφέρουν. Όπως έχω γράψει και άλλη φορά, ο τόνος κάνει την μουσική, και εσείς χρησιμοποιείτε συχνά περίεργες νότες. Οπότε είναι άστοχο να μιλάτε για ευθύνες αυτών που σας απαντούν με το ίδιο νόμισμα(η στην ίδια συχνότητα).

        Μου έκανε πάντως εντύπωση, που σε προηγούμενο σχετικό άρθρο δεν πεταχτήκατε με τον ίδιο ζήλο να θίξετε την συμπεριφορά των πατριωτών σας που προβληματίστηκαν με το γεγονός της υπερπτήσης ελληνικών μαχητικών(εκεί προφανώς δεν «θεωρούσατε ότι έπρεπε να απαντηθεί/σχολιαστεί και συγκρατηθήκατε», ήρθατε όμως σε εμένα να παριστάνετε αυτόν που ενοχλήθηκε απο μια παρατήρηση για το συγκεκριμένο γεγονός. Μια παροιμία λέει, «οποίος έχει την μύγα…», αυτό συνέβει προφανώς στην παρούσα περίπτωση. Σύμφωνα με τα λεγόμενα σας, θεωρείτε λοιπόν την αντίδραση/στάση σας πολύ «λογική», και σωστή. Αφού είναι εντάξει για εσάς έτσι, συνεχίστε σε αυτή την συχνότητα. Εγώ θα φροντίσω πάντως να σας απαντώ όπως πρέπει, όταν θα απευθύνεστε είτε άμεσα είτε έμμεσα σε εμένα η σε δικά μου σχόλια, άσχετα αν σας αρέσει η απάντηση η όχι, έτσι για να είμαστε συνεπείς.

        Πολιτική σύγκρουση στην Κύπρο για τα ελληνικά F-16

        Επειδή τα «Λατινικά» μου προφανώς δεν αρκούν για να σας μεταφέρω την σημασία των λέξεων που χρησιμοποιείτε χωρίς να σκεφτείτε(πρίν ξεκινήσετε να πληκτρολογείτε):

        «ανόητος, -η, -ο

        (για πρόσωπα) χωρίς νου, χωρίς μυαλό
        Books-aj.svg aj ashton 01.svg συνώνυμα: βλάκας, ηλίθιος, χαζός· (μεταφορικά) βλίτο, βούρλο, κουμπούρας, κούτσουρο, μπούφος, ντουβάρι, τούβλο
        (για ενέργειες) που χαρακτηρίζει έναν άνθρωπο χωρίς μυαλό ∙ που δεν έχει νόημα είναι ανόητο αυτό που προσπαθείς…»

        https://el.m.wiktionary.org/wiki/ανόητος

ΔΕΝ επιτρέπονται απαξιωτικοί και υβριστικοί χαρακτηρισμοί εναντίον στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας. Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του ιστοτόπου. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές. Οι απόψεις που εκφράζονται δεν αντιπροσωπεύουν εκείνες της "Προέλασης" και δεν πρέπει να εκλαμβάνονται ως τέτοιες.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: